

UTBILDNINGAR INOM MARKNAD & KOMMUNIKATION
I en värld där digital synlighet avgör konkurrenskraften är marknadsföring och kommunikation viktigare än någonsin. Att nå ut med rätt budskap i rätt kanal – och att bemöta kunden på ett professionellt och engagerande sätt – är avgörande för tillväxt.
Vi på TEK Kompetens erbjuder utbildningar som ger dig konkreta verktyg för att stärka ditt företags närvaro, kommunikation och försäljning – både digitalt och fysiskt. Våra kurser inom sociala medier, kundbemötande, försäljning och förhandling ger dig kunskapen du behöver för att bygga relationer, vinna affärer och sticka ut på marknaden.
Vi på TEK Kompetens erbjuder utbildningar som ger dig konkreta verktyg för att stärka ditt företags närvaro, kommunikation och försäljning – både digitalt och fysiskt. Våra kurser inom sociala medier, kundbemötande, försäljning och förhandling ger dig kunskapen du behöver för att bygga relationer, vinna affärer och sticka ut på marknaden.
VARFÖR SKA DU SATSA PÅ EN UTBILDNING INOM MARKNAD & KOMMUNIKATION?
Marknaden och kommunikation förändras i snabb takt och oftast till följd av teknikutvecklingen. Därför behöver du uppdatera dina kunskaper inom området. Detta kan du få ut av att gå en marknad- eller kommunikationsutbildning:
• Nå ut där kunderna finns – Sociala medier är idag kundens första kontaktpunkt med ditt företag. Lär dig hantera kanaler som Facebook, LinkedIn och Instagram för att skapa synlighet och förtroende.
• Stärk din digitala närvaro – Lär dig kommunicera professionellt i digitala kanaler – från kundtjänst till försäljning – och skapa en enhetlig och trovärdig bild av ditt varumärke.
• Sälj med självförtroende och precision – Få verktyg inom förhandlingsteknik, säljpsykologi och prissättning för att lyckas i både enkla och komplexa affärsdialoger.
• Förbättra kundrelationer och bemötande – En bra kundupplevelse skapas genom varje kontakt. Våra utbildningar i digital kundservice och kommunikation hjälper dig att göra varje möte minnesvärt.
• Nå ut där kunderna finns – Sociala medier är idag kundens första kontaktpunkt med ditt företag. Lär dig hantera kanaler som Facebook, LinkedIn och Instagram för att skapa synlighet och förtroende.
• Stärk din digitala närvaro – Lär dig kommunicera professionellt i digitala kanaler – från kundtjänst till försäljning – och skapa en enhetlig och trovärdig bild av ditt varumärke.
• Sälj med självförtroende och precision – Få verktyg inom förhandlingsteknik, säljpsykologi och prissättning för att lyckas i både enkla och komplexa affärsdialoger.
• Förbättra kundrelationer och bemötande – En bra kundupplevelse skapas genom varje kontakt. Våra utbildningar i digital kundservice och kommunikation hjälper dig att göra varje möte minnesvärt.
VEM PASSAR UTBILDNINGARNA FÖR?
För dig som arbetar med marknadsföring, försäljning, kommunikation, kundkontakt eller affärsutveckling – oavsett om du är ny i rollen eller vill ta nästa steg finns det utbildningar för dig!
VÅRA POPULÄRA UTBILDNINGAR INOM MARKNAD OCH KOMMUNIKATION
Vi erbjuder ett brett utbud av kurser inom marknad och kommunikation i Halmstad, Varberg och övriga Halland. Några av våra mest efterfrågade utbildningar är:
• Presentationsteknik – lär dig konsten att tala inför folk
• Digital marknadsföring – möt kunder i digitala kanaler och jobba med kundservice och kundbemötande.
• Kundbemötande och service – öka kvaliteten genom ett gott bemötande och överträffa kundernas förväntningar.
• Marknadsföring i sociala medier – lär dig annonsera i olika sociala plattformar (LinkedIn och Facebook exempelvis) för att nå nya kunder.
• Våga ta betalt – lär dig mer inom förhandlingsteknik, prissättning och säljpsykologi.
• Presentationsteknik – lär dig konsten att tala inför folk
• Digital marknadsföring – möt kunder i digitala kanaler och jobba med kundservice och kundbemötande.
• Kundbemötande och service – öka kvaliteten genom ett gott bemötande och överträffa kundernas förväntningar.
• Marknadsföring i sociala medier – lär dig annonsera i olika sociala plattformar (LinkedIn och Facebook exempelvis) för att nå nya kunder.
• Våga ta betalt – lär dig mer inom förhandlingsteknik, prissättning och säljpsykologi.